środa, 2 lipca 2014

INFORMACJA!

Siema!

Na wstępie chciałam wyjaśnić, skąd u mnie tak szybkie tempo dodawania postów. Otóż, chciałam, aby inne osoby miały szybki i przejrzysty wgląd w moją kolekcję. Wiem, że posty są skąpe, oklepane i nie podawałam w nich sposobu, adresu, czy w ogóle skąd mam dany podpis, ale po prostu wszystko robiłam na wariackich papierach. Od teraz posty będą bardziej rozbudowane, w niektórych będą pojawiać się adresy, opisy, daty itd itp. Oczywiście, jeżeli ktoś chce znać szczegóły z moich dotychczasowych działań, może skontaktować się ze mną poprzez email (preferowany przeze mnie), bądź Facebooka (zapraszam do zakładki Kontakt). 
A tak odnośnie już autografów. W tym tygodniu wypuściłam już w świat blisko 30 zapytań o podpis. Efekty zobaczymy wkrótce, może nie tylko na blogu ;)
Ponadto, w mojej skrzynce znajduje się koperta, zaadresowana do mnie ;) Niestety, jednak wzięłam dzisiaj klucze taty, które nie mają klucza do skrzynki, więc muszę czekać do wieczora, aż tata wróci z pracy (po 20:30). Dlatego możecie się spodziewać dzisiaj jeszcze jednego posta ;)

Pozdrawiam Monia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz