środa, 13 sierpnia 2014

INSTAGRAM!

Witam!

U mnie niestety pogoda się troszeczkę zepsuła, ale cóż. Odpoczynek od upałów też jest potrzebny. W taki dzień chciałabym już oficjalnie powiedzieć, że rozszerzyłam mojego bloga o profil na Instagramie. Profil funkcjonuje już od kilku dni, jednak chciałam dodać kilka zdjęć i dopiero podać jakiekolwiek dalsze namiary na niego (chociaż już wcześniej podawałam linka do profilu na Facebooku).


Nie uzupełniałam już wcześniejszych podpisów, tylko zaczęłam od podpisu Michaela Neumayera. Oczywiście na Instagramie są zdjęcia, a nie skany, więc jakość jest gorsza. Oprócz kart/zdjęć z podpisem, będę starała się dodawać kopertę.

Ponadto ruszyła dodatkowa zakładka na blogu (TUTAJ!), dzięki której będziecie mogli dostać się bezpośrednio na mój profil lub w razie potrzeby przypomnieć sobie jego nazwę.

NAZWA: mw_autographs
LINK: Autografy Moni on Instagram

SERDECZNIE ZAPRASZAM DO ŚLEDZENIA I OBSERWOWANIA!






2 komentarze:

  1. fajna sprawa ;) zapraszam do mnie na Instagram też tam dodaje autografy swoje ;) http://instagram.com/kasia268

    OdpowiedzUsuń